مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 12:262019-11-17سياسي

نکوداشت «محمدجعفر جعفری لنگرودی» برگزار می شود


فرماندار لنگرود از برگزاری مراسم نکوداشت «محمدجعفر جعفری لنگرودی» در این شهرستان خبر داد و گفت: این مراسم جمعه یکم آذرماه امسال برگزار می شود.

- لنگرود- فرماندار لنگرود از برگزاری مراسم نکوداشت محمدجعفر جعفری لنگرودی در این شهرستان خبر داد و گفت: این مراسم جمعه یکم آذرماه امسال برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیروس شفقی ظهر یکشنبه در نشست خبری آیین نکوداشت محمدجعفر جعفری لنگرودی که در سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود برگزار شد با اشاره به اینکه این مراسم بزرگذاشت علم بوده و کاری ارزشمند است، اظهار کرد: گیلان یکی از استان های است که در حوزه علمی مفاخبر بزرگی را به کشور و جامعه بین الملل معرفی کرده است.

وی در ادامه همچنین به جایگاه در لنگرود نیز اشاره و با بیان اینکه دکتر جعفری یکی از افتخارات این شهرستان است، گفت: باید از بزرگان و مفاخر در زمان حیات آنها تجلیل و تقدیر شود.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه ایشان بیش از 80 کتاب با موضوعات فقه، حقوقی و ادبیات منتشر کرده است، گفت: دکتر جعفری به ادبیات عرب نیز تسلط کامل داشته و یکی از پایه گذاران حقوق اسلامی است.

شفقی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم نکوداشت دکتر جعفری لنگرودی 29 آذر ماه امسال در تالار علامه امینی شهر تهران، بیان کرد: ساعت 15 عصر روز جمعه یکم آذر ماه امسال ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکوداشت «محمدجعفر جعفری لنگرودی» برگزار می شود

نکوداشت «محمدجعفر جعفری لنگرودی» برگزار می شود