مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 12:202019-11-17اقتصادي

افزایش عملکرد تولید در کشاورزی استان سمنان با وجود کاهش مصرف آب


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از افزایش عملکرد تولید محصولات کشاورزی با وجود کاهش مصرف آب در بخش کشاورزی این استان خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از افزایش عملکرد تولید محصولات کشاورزی با وجود کاهش مصرف آب در بخش کشاورزی این استان خبر داد.

سید حسن میرعماد در جمع مدیران این سازمان با اشاره به موفقیت های بهره برداران و سیاستگزاران بخش کشاورزی استان سمنان در حوزه های مختلف اظهار کرد: با وجود خشکسالی هایی که در سال های گذشته گریبان بخش کشاورزی استان سمنان را گرفت؛ امروز شاهد توفیقات بسیار خوبی در این بخش هستیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به برخی عملکردهای این سازمان در مدیریت مصرف آب بخش کشاورزی تصریح کرد: توسعه تجهیز اراضی زراعی و باغی استان سمنان به سیستم های نوین آبیاری یکی از اقدامات مهم در این راستا بود که تنها از ابتدای دولت یازدهم تا کنون سطح اراضی کشاورزی مجهز به این سیستم ها در استان سمنان به بیش از 2 برابر افزایش یافته است.

میرعماد با اشاره به تدوین سند الگوی کشت استان سمنان و نیز سند بهره وری مصرف آب در بخش کشاورزی این استان ابراز امیدواری کرد بر اساس این اسناد، تا 10 سال آینده بیش از 30 درصد در مصرف آب بخش کشاورزی استان سمنان صرفه جویی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش عملکرد تولید در کشاورزی استان سمنان با وجود کاهش مصرف آب

افزایش عملکرد تولید در کشاورزی استان سمنان با وجود کاهش مصرف آب