مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 12:162019-11-17اقتصادي

روحانی باید تصمیم بنزینی را به مردم می گفت/ دولت مردم را شوکه کرد


عضو فراکسیون ولایی مجلس با بیان اینکه نحوه اعلام خبر افزایش قیمت بنزین درست نبود و رییس جمهور باید از طریق رسانه ملی مردم را در جریان قرار می دادف گفت: - دولت مردم را شوکه کرد.

احد آزادیخواه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به افزایش قیمت بنزین اظهار داشت: طبق ماده 39 برنامه ششم توسعه ما به دولت مجوز دادیم تا سال 1400 بحث حامل های انرژی را تعیین تکلیف کرده و در مورد قیمت گذاری آن تدبیر کند اما این اقدام باید لایحه محور باشد و دولت باید پیشنهادات خود را در بودجه های سنواتی بیاورد اما متأسفانه دولت این اقدام را انجام نداد.

وی در مورد نحوه اطلاع رسانی افزایش قیمت بنزین گفت: نحوه اعلام خبر درست نبود و رییس جمهور باید از طریق رسانه ملی مردم را در جریان حدود و ثغور این تصمیم قرار می داد و اتخاذ این تصمیم به صورت یکباره مردم را شوکه کرد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تأکید بر اینکه در شرایط فعلی رییس جمهور باید در مورد این تصمیم با مردم سخن بگوید، تصریح کرد: رییس جمهور باید به وزرای مربوطه خود دستور جدی دهد تا در بازار نظارت و کنترل کافی داشته باشند تا قیمت سایر کالاها گران نشود.

آزادیخواه با بیان اینکه اجرای این قانون نباید بازار را ملتهب کند، تأکید کرد: ناراحتی مردم به این دلیل است که گران شدن بنزین ممکن است روی قیمت سایر کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی باید تصمیم بنزینی را به مردم می گفت/ دولت مردم را شوکه کرد

روحانی باید تصمیم بنزینی را به مردم می گفت/ دولت مردم را شوکه کرد