مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 12:002019-11-17اقتصادي

گشت های نظارت بر بازار 2 برابر شد


معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از دو برابر شدن گشتهای نظارتی مشترک در طرح ممنوعیت افزایش قیمت کالاها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، عزیزالله افضلی در حاشیه سومین نشست ویژه ستاد تنظیم بازار با بیان این مطلب گفت: همزمان با اصلاح قیمت بنزین نشست های معاونت بازرسی که به صورت دستورالعمل ابلاغ شده بود در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: رصد کالا به صورت مستمر در دستور کار معاونت بازرسی و نظارت استان تهران قرار دارد و نظر به اینکه اصلاح قیمت بنزین در کشور انجام شد به جهت جلوگیری از سودجویانی که گاها از این فضا استفاده می کنند و اقدام به گران فروشی می کنند، طرح نظارتی ما هم تشدید شد.

افضلی توضیح داد: سامانه ستاد 124 پل ارتباطی مردم است که می توانند گزارش های خود را از متخلفان به این سامانه اطلاع بدهند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت تهران بیان کرد: 60 درصد از تماس های گرفته شده با این سامانه درباره اطلاع رسانی ممنوعیت گران فروشی کالا و خدمات بود.

وی ادامه داد: همچنین ما ابلاغیه ممنوعیت افزایش قیمت کالاها را از طریق اتحادیه ها و اصناف به سمع و نظر مردم رساندیم و به صورت مستمر و در گشت های مشترک با نمایندگان سازمان حمایت، بازرسی اصناف استان تهران، سازمان تعزیرات حکومتی، بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشت های نظارت بر بازار 2 برابر شد

گشت های نظارت بر بازار 2 برابر شد