مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 11:402019-11-17اجتماعي

دمای زیر صفر درجه در مناطق زلزله زده و 12 شهر دیگر


مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم بارش باران و برف در کشور تا روز چهارشنبه (29 آبان) گفت: دمای هوا در 13 شهر از جمله تبریز فردا (27 آبان) به زیر صفر درجه سانتیگراد می رسد.

- مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم بارش باران و برف در کشور تا روز چهارشنبه (29 آبان) گفت: دمای هوا در 13 شهر از جمله تبریز فردا (27 آبان) به زیر صفر درجه سانتیگراد می رسد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی و خروجی مدل ها امروز (26 آبان) فعالیت سامانه بارشی در قسمت های مرکزی و جنوب غرب کشور ادامه دارد و به تدریج مناطق شرقی کشور را متاثر می کند همچنین این سامانه بارشی تا روز چهارشنبه (29 آبان) در کشور فعال خواهد بود.

وی ادامه داد: براین اساس امروز (26 آبان) بارش باران و برف در استان های گیلان و مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی در استان های قزوین، البرز، تهران، سمنان، مرکزی ، قم، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، غرب یزد، فارس، کهگیلویه و بویر احمد و رگبار و رعد و برق در خوزستان و بوشهر پیش بینی می شود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: تا روز چهارشنبه (29 آبان) بارش باران و برف در کشور ادامه دارد و از روز سه شنبه (28 آبان) به شرق کشور کشیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای زیر صفر درجه در مناطق زلزله زده و 12 شهر دیگر

دمای زیر صفر درجه در مناطق زلزله زده و 12 شهر دیگر