مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 11:342019-11-17اقتصادي

افزایش تعداد کارگاه های فعال در زنجان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بر اساس برآورد انجام شده در سال 1394 تعداد 20 واحد در زنجان جانشین و یا تملک بانک ها بوده که این واحدها اکنون به 15 واحد رسیده و همچنان در حال کاهش است.

- ایسنا/زنجان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بر اساس برآورد انجام شده در سال 1394 تعداد 20 واحد در زنجان جانشین و یا تملک بانک ها بوده که این واحدها اکنون به 15 واحد رسیده و همچنان در حال کاهش است.

ناصر فغفوری پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهار کرد: از سال 1397 تاکنون 195 جلسه کارگروه کارشناسی تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار شده که در سال گذشته این کارگروه 85 مصوبه داشته است.

وی با بیان اینکه کارگروه کمیته تسهیل 73 جلسه را برگزار کرده است، افزود: این کمیته ها 883 مصوبه داشته که بیش از 733 مصوبه اجرایی و 150 در دست اجرا است.

این مسئول با اشاره به برگزاری همه کارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید با حضور استاندار زنجان، تصریح کرد: استان زنجان در این زمینه جزو 4 استان موفق بوده است.

فغفوری با بیان اینکه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در همه شهرستان ها تشکیل شده است، ادامه داد: اعضای کارگروه تسهیل در کارخانه های دارای مشکل از نزدیک مشکلات بررسی شده و به همین دلیل کاربردی و اجرایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعداد کارگاه های فعال در زنجان

افزایش تعداد کارگاه های فعال در زنجان