مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 09:082019-11-17سياسي

ظرفیت دیدبانان سامانه سجام در گزارش تخلفات انتخاباتی بکارگیری شود


معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی گفت: پیشنهاد می شود در روند ارائه گزارشات تخلفات انتخاباتی از ظرفیت دیدبانان سامانه سجام استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام یدالله وحدانی نیا صبح یکشنبه در ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی خراسان جنوبی با اشاره به انتخابات پیش رو بیان کرد: از دیرباز برای برگزاری انتخاباتی به دور از تخلف و جرم همراه با مشارکت حداکثری مردم تلاش هایی انجام شده است.

وی با اشاره به تشکیل ستادهای پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی بیان کرد: پایش و رصد مداوم و مستمر اقدامات و فعالیت های انتخاباتی، اتخاذ تدابیر پیشگیرانه با هدف پیشگیری از جرایم انتخاباتی و ایجاد هماهنگی بین دستگاه ها و نهادهای عضو ستاد از جمله رسالت های تعریف شده است.

حجت الاسلام وحدانی نیا اظهار کرد: تبیین و تعیین برنامه های پیشگرانه، هماهنگی و تعامل مداوم با هیئت های اجرایی، انعکاس فوری شرح وقایع و جرایم مهم و توجیه و ارشاد تشکل ها، احزاب و گروه ها با هدف بازدارندگی و پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی از دیگر وظایف این ستادها است.

وی اطلاع رسانی و تشریح مفاد قانون و جرایم و مجازات های قانونی از طریق رسانه و انعکاس رسمی اقدامات مجرمانه دستگاه ها، نهادها و یا اشخاص به مراجع صالح را از دیگر وظایف ستادهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت دیدبانان سامانه سجام در گزارش تخلفات انتخاباتی بکارگیری شود

ظرفیت دیدبانان سامانه سجام در گزارش تخلفات انتخاباتی بکارگیری شود