مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 08:312019-11-17اقتصادي

کارت به کارت 40 میلیونی در یک روز!


در حالی که برخی کارمندان بانکی نیز از کسر مبالغی از حساب های بانکی شگفت زده شده اند، بانک مرکزی هیچ گونه واکنش رسمی به این اتفاقات ندارد و مالباختگان نیز به جواب قابل قبولی نمی رسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته گذشته برخی مشتریان از هک شدن حساب های بانکی و خالی شدن حساب هایی با ارقام چندین میلیونی خبر دادند که این بانک اعلام کرده است هیچ هکی صورت نگرفته و موضوع به اختلالاتی در سرویس حواله اینترنتی آن مربوط بوده و تمامی ارقام به حساب های شان بازگشت داده شده است.

پیش از این نیز شنیده هایی مبنی بر سرقت از کارت های بانکی یا کلاهبرداری به شیوه های مختلف از سوی مشتریان به گوش رسیده بود و مسئولان مربوطه نیز درصدد بوده اند تا این تخلفات را به حداقل برسانند.

رییس پلیس فتای تهران نیز در این زمینه گفته بود که موضوع هک حساب های بانکی نیست، بلکه برداشت های غیرمجاز از حساب های مردم مربوط به کلاهبرداری از طریق کارت های بانکی است.

پلیس فتا: هک نداریم، فیشینگ است کاظمی افزود: برخی افراد مدعی کسر از حساب هایشان هستند و دلیل را هک شدن اعلام می کنند، اما باید بدانند موضوع هک و نفوذ به سیستم بانکی نبوده و برداشت غیرمجاز از طریق روش فیشینگ و استفاده از درگاه های جعلی انجام شده که دلیل کسر از حساب آن ها سرقت اطلاعات بانکی با فیشینگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت به کارت 40 میلیونی در یک روز!

کارت به کارت 40 میلیونی در یک روز!