مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 08:012019-11-17دانش

مهلت استفاده از طرح تخفیف خدمات آزمایشگاهی تا پایان آذرماه 98 ادامه دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که با هدف توسعه کمی و کیفی خدمات آزمایشگاهی در کشور شکل گرفته است، - ثبت نام طرح تخفیف خدمات آزمایشگاهی تا سقف 40 درصد ویژه دانشجویان دکتری و محققان پسادکتری در سراسر کشور تا پایان آذرماه 98 ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که با هدف توسعه کمی و کیفی خدمات آزمایشگاهی در کشور شکل گرفته است، نسبت به ارائه طرح های تخفیفاتی به محققان، دانشجویان، اساتید دانشگاهی و علاقه مندان به این خدمات اقدام کرده است.

یکی از این طرح های تخفیفاتی، ارائه 40 درصد از هزینه خدمات آزمایشگاهی مورد نیاز دانشجویان دکتری و محققان پسا دکتری در سراسر کشور است.

در این طرح با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دانشجویان دکتری و محققان پسا دکتری دانشگاه ها و موسسات علمی پژوهشی سراسر کشور تا پایان آذر ماه سال 98 می توانند با ثبت نام در باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی از یارانه دریافت خدمات آزمایشگاهی به میزان 40 درصد هزینه خدمات تا سقف مبلغ 20 میلیون ریال بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت استفاده از طرح تخفیف خدمات آزمایشگاهی تا پایان آذرماه 98 ادامه دارد

مهلت استفاده از طرح تخفیف خدمات آزمایشگاهی تا پایان آذرماه 98 ادامه دارد