مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 06:412019-11-17سياسي

ستاری: اقتصاد نفتی به ما یاد می دهد که کارآفرینی با پول خریدنی نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور در چهارمین مراسم اهدای جایزه طرح احمدی روشن با بیان اینکه در حال حاضر همه ما در یک مبارزه با اقتصاد نفتی قرار داریم، - معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: کارآفرینی یک اکوسیستم نوآوری است؛ ولی اقتصاد نفتی به ما یاد می دهد که کارآفرینی، با پول خریدنی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور در چهارمین مراسم اهدای جایزه طرح احمدی روشن با بیان اینکه در حال حاضر همه ما در یک مبارزه با اقتصاد نفتی قرار داریم، گفت: کشوری که دارای 5 تا 6 هزار سال تاریخ است، تهدید به نخریدن نفت می شود و این در حالی است که تاریخ پنج هزار ساله ما وابسته به نفت نبوده است.

ستاری با تاکید بر اینکه از زمانی که اقتصاد نفتی آمده، ساختارهای ذهنی را آلوده کرده است، ادامه داد: در اقتصاد نفتی به پول توجیبی نگاه می شود، به جای آنکه به انسان به عنوان ارائه دهنده ایده و ابتکار و خلاقیت دیده شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسه ای در دانشگاه صنعتی شریف در سال 1391 اظهار کرد: در میان لیست های انعقاد قرارداد با بخش صنعتی مشاهده شد که دانشکده مهندسی صنایع یک قرارداد با صنعت نداشت و مسئولان این دانشکده اعلام کردند که ما افتخار می کنیم که قرارداد صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاری: اقتصاد نفتی به ما یاد می دهد که کارآفرینی با پول خریدنی نیست

ستاری: اقتصاد نفتی به ما یاد می دهد که کارآفرینی با پول خریدنی نیست