مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 05:532019-11-17اقتصادي

جولان شایعات بنزینی در بازار/ مسئولان: افزایش قیمت نداریم


انتشار خبر اصلاح قیمت سوخت طی چند روز گذشته سبب بروز برخی نگرانی ها در مورد افزایش قیمت کالا و خدمات شده اما مسئولان از تشدید نظارت ها برای جلوگیری از هر گونه افزایش می گویند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: نخستین ساعات بامداد جمعه بود که بسیاری از مردم در مراجعه به جایگاه های سوخت با افزایش قیمت بنزین و سهمیه بندی آن مواجه شدند، خبری که در نخستین ساعات اولیه انتشار، کشور را در بهت فرو برد.

ساعاتی از انتشار این خبر نگذشته بود که خبر افزایش قیمت بنزین و سهمیه بندی آن سوژه داغ بسیاری از محافل شد از محافل دوستانه و خانوادگی گرفته تا محافل سیاسی و البته همانند تمامی حرکت های اقتصادی و سیاسی کشور بازار شایعات نیز در کنار آن داغ شد.

انتشار این خبر کافی بود تا خوراک جدیدی برای شبکه های ضد انقلاب به وجود آید و همانند تمامی 40 سال گذشته گروهی از عوامل ضد انقلاب با دامن زدن به بازار شایعات و برانگیختن احساسات مردم عده ای را به بهانه اعتراض به تصمیم دولت به خیابان ها بکشانند.

در این بین عده ای سودجو که همواره به دنبال بهانه برای آشفته کردن بازار اقتصادی هستند با انتشار شایعاتی مبنی بر گران شدن کالا و خدمات سعی در متشنج کردن اوضاع و استفاده از آن به نفع خود هستند که این موضوع سبب نگرانی بسیاری از مردم و حتی مسئولان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان شایعات بنزینی در بازار/ مسئولان: افزایش قیمت نداریم

جولان شایعات بنزینی در بازار/ مسئولان: افزایش قیمت نداریم