مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 05:382019-11-17اجتماعي

برای 400 رقبه از موقوفات هرمزگان سند مالکیت صادر شده است


 رییس اداره حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف هرمزگان  با اشاره به اینکه سنددار شدن رقبات از سوء استفاده موقوفه خواران جلوگیری می کند، گفت: از ابتدای سال تاکنون 400 رقبه در استان سند مالکیت صادر شده است.

- ایسنا/هرمزگان  رییس اداره حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف هرمزگان  با اشاره به اینکه سنددار شدن رقبات از سوء استفاده موقوفه خواران جلوگیری می کند، گفت: از ابتدای سال تاکنون 400 رقبه در استان سند مالکیت صادر شده است.

جابر زارع در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سنددار شدن رقبات از سوء استفاده موقوفه خواران جلوگیری می کند، گفت: از ابتدای سال تاکنون 400 رقبه در استان سند مالکیت صادر شده است.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده توسط کارشناسان حقوقی و ثبتی در سال جاری سند مالکیت این رقبات اخذ شده است.

رییس اداره حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان با بیان اینکه ثبت مالکیت موقوفات نقش مؤثری در کاهش اختلافات ثبتی و حقوقی املاک موقوفه و اشخاص خواهد داشت، اظهار کرد: حفاظت و صیانت از حقوق واقفان و اجرای امینانه نیات آنان هدف از اخذ سند مالکیت موقوفات است.

زارع با اشاره به وجود 13200 هزار رقبه در استان، بیان کرد: 8 هزار و 810 مورد از این تعداد منفعتی و 4 هزار و 584 مورد انتفاعی است که به تفکیک در شهرستان های بستک 15مورد، در بندرعباس100 مورد، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای 400 رقبه از موقوفات هرمزگان سند مالکیت صادر شده است

برای 400 رقبه از موقوفات هرمزگان سند مالکیت صادر شده است