مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 05:382019-11-17اقتصادي

مهم ترین نگرانی بخش خصوصی گرانی خدمات و کالا است


زنجان_رییس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: مهم ترین نگرانی بخش خصوصی بعد از افزایش قیمت بنزین، گرانی بخش خدمات و کالا است.

- به گزلرش خبرنگار مهر ، علی یگانه فرد شامگاه شنبه در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی با بیان اینکه زنجان جزو استان هایی است که از ظرفیت بالایی در زمینه ماینینگ و ارز دیجیتال برخوردار است، افزود: آنچه که در این عرصه از اهمیت زیادی برخوردار است، این است که رونق این بخش می تواند فارغ از اشتغال قابل توجهی که به وجود می آورد، روند صادرات خدمات فنی و مهندسی را نیز افزایش دهد.

وی با یادآوری اینکه در حال حاضر بحث ماینینگ در کشور به واسطه تعرفه جدید انرژی، قانونی شده است، ادامه داد: آمار حاکی از آن است که زنجان در بحث ماینینگ و ارز دیجیتال توانسته است با 80 واحد فعال، یکی از استان های فعال و پرظرفیت در این زمینه باشد که همه این موارد باعث شده است تا روند صادرات در حوزه خدمات فنی و مهندسی رو به رشد باشد.

یگانه فرد با اشاره به افزایش قیمت بنزین و تاکید بر این موضوع که در این خصوص همه مکلف به اطاعت هستیم، تصریح کرد: یکی از انتظارات بخش خصوصی بعد از افزایش قیمت بنزین، افزایش نظارت ها در راستای جلوگیری از به وجود آمدن گرانی در بخش خدمات و کالا است و بی شک این روند باعث خواهد شد تا واحدهای تولید با خیالی آسوده تر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین نگرانی بخش خصوصی گرانی خدمات و کالا است

مهم ترین نگرانی بخش خصوصی گرانی خدمات و کالا است