مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 02:332019-11-16اجتماعي

افزایش تجهیزات مدیریت بحران زنجان


مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به آماده باش استان برای بارش برف گفت: دو دستگاه ماشین آلات برف روبی به تجهیزات قبلی اضافه شده است.

- توحید سلیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و احتمال بارش برف در استان زنجان، ستاد مدیریت بحران استان در آماده باش است.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی با دستگاه های عضو در این ستاد بیان کرد: همچنین از فرمانداران شهرستان های مختلف خواستیم که تمهیدات لازم را در ارتباط با فرماندهی عملیات داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات هر ساله استان شناسایی روستاهای دارای مسیر صعب العبور و روستاهای دارای زنان باردار است، تصریح کرد: این شناسایی به خاطر این است که در زمان بارش برف این روستاها در اولویت امدادرسانی قرار گیرند.

سلیمی با اشاره به اینکه در زمان بارش، برف راه ها و شریان های اصلی و سپس روستاهای دارای مسیر صعب العبور در اولویت بازگشایی خواهند بود، تصریح کرد: در این راستا به اداره کل راهداری نیز اطلاعات لازم داده می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به اینکه با شرایط حاضر استان در آماده باش کامل است تا از بارش برف غافلگیر نشویم، گفت: در همین رابطه امسال از اعتباراتی که داشتیم، برای مدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تجهیزات مدیریت بحران زنجان

افزایش تجهیزات مدیریت بحران زنجان