مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 02:052019-11-16بين الملل

بهترین ایرلاین های جهان 2019


به تازگی فهرستی از بهترین ایرلاین های جهان منتشر شده است که نشان می دهد قطر ایرویز توانسته است با یک پله صعود، جایگاه نخست را به خود اختصاص دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موسسه تحقیقاتی اسکای ترکس ( Skytrax ) که در حوزه حمل و نقل هوایی فعالیت می کند و هر ساله درباره بهترین شرکت های هواپیمایی مناطق مختلف جهان گزارش های متعددی تهیه و منتشر می کند، به تازگی گزارش جدیدی از رتبه بندی بهترین ایرلاین های جهان در سال جاری میلادی منتشر و ارائه کرده است که نشان می دهد قطرایرویز با رقابت تنگاتنگ و شدیدی با رقیب آسیای شرقی خود، سنگاپور ایرلاینز، موفق شده است رتبه دوم خود را تحویل این شرکت داده و خود در جایگاه نخست بایستد.

نکته جالبی که در اینجا وجود دارد، با وجود تلاش بی وقفه و مداوم ایرلاین های فعال و مستقر در ایالات متحده، هیچ شرکت هواپیمایی آمریکایی در این فهرست به چشم نمی خورد.

بهترین ایرلاین آمریکایی در این فهرست، در جایگاه چهلم قرار گرفته است.

1.

قطر ایرویز (Qatar Airways) قطرایرویز که سال گذشته در مقام دوم این فهرست قرار گرفته بود، حالا با یک پله صعود، موفق شده است که جایگاه نخست را به خود اختصاص دهد.

هواپیمایی قطر شرکت هواپیمایی حامل پرچم کشور قطر است که در سال 1993 میلادی راه اندازی شد و در حال حاضر روزانه به بیش از 150 مقصد در آفریقا، آسیای میانه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین ایرلاین های جهان 2019

بهترین ایرلاین های جهان 2019