مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 02:032019-11-16اقتصادي

پیگیری برای تعیین سهمیه بنزین سواری های کرایه / افزایش قیمت نداریم


درپی درخواست رییس اتحادیه سواری کرایه کشور مبنی بر افزایش سهمیه و قیمت بنزین رانندگان عضو این اتحادیه، مدیرکل حمل ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای اعلام کرد که برای درنظر گرفتن سهمیه سوخت این وسایل حمل ونقل عمومی پیگیری های لازم صورت گرفته .

- درپی درخواست رییس اتحادیه سواری کرایه کشور مبنی بر افزایش سهمیه و قیمت بنزین رانندگان عضو این اتحادیه، مدیرکل حمل ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای اعلام کرد که برای درنظر گرفتن سهمیه سوخت این وسایل حمل ونقل عمومی پیگیری های لازم صورت گرفته و به تایید دستگاه های متولی نیز رسیده است، اما هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز گذشته رحمت حاج محمدعلی ، رییس اتحادیه سواری کرایه ضمن انتقاد از تعیین سهمیه ماهانه 60 لیتری برای اعضای این اتحادیه به ایسنا، گفت: از فردا برای تعیین سهمیه مناسب سوخت 1500 تومانی برای رانندگان مان با دستگاه های مسئول مذاکره می کنیم و با این وجود تقاضای ما افزایش 10 تا 20 درصدی نرخ کرایه سواری های بین شهری است.

در همین رابطه، داریوش باقرجوان، مدیرکل حمل ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در این زمینه با اتحادیه موردنظر مذاکرات لازم صورت گرفته و بر این اساس سهمیه سوخت ناوگان سواری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری برای تعیین سهمیه بنزین سواری های کرایه / افزایش قیمت نداریم

پیگیری برای تعیین سهمیه بنزین سواری های کرایه / افزایش قیمت نداریم