مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 21:072019-11-16سياسي

همراهی حوزه های فقهی و فرهنگی با فیلم سینمایی «محمد رسول الله»


اکنون و پس از گذشت چند سال از اکران نسخه نخست فیلم «محمد رسول الله»، انتظار می رود بخش های بعدی این فیلم با رعایت همه جوانب بویژه تدبیر اکران جهانی در کنار رایزنی مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه برای جلب موافقت حداکثری عُلَمای جهان اسلام و دیگر .

- همراهی حوزه های فقهی و فرهنگی با فیلم سینمایی محمد رسول الله اکنون و پس از گذشت چند سال از اکران نسخه نخست فیلم محمد رسول الله ، انتظار می رود بخش های بعدی این فیلم با رعایت همه جوانب بویژه تدبیر اکران جهانی در کنار رایزنی مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه برای جلب موافقت حداکثری عُلَمای جهان اسلام و دیگر اندیشمندان ادیان توحیدی ساخته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، عید میلاد حضرت رسول الله (ص) در سال جاری با نخستین پخش تلویزیونی فیلم محمد رسول الله همراه بود، فیلمی که حاصل کوشش حدود 8 ساله هنرمندان مختلف ایرانی و خارجی است و حکایت سینمایی دوران جاهلیت، عام الفیل، ولادت حضرت پیامبر اعظم (ص) و در ادامه تا حدود سنّ نوجوانی ایشان را روایت می کند که البته این روایت از نگاه حضرت ابوطالب (ع) و با حکایت شعب ابی طالب آغاز می شود.

در عین حال پروژه محمد رسول الله قرار است یک سه گانه هنری باشد تا بخش دوم از نوجوانی تا بعثت و بخش سوم نیز از بعثت تا شهادت حضرت را به تصویر بک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی حوزه های فقهی و فرهنگی با فیلم سینمایی «محمد رسول الله»

همراهی حوزه های فقهی و فرهنگی با فیلم سینمایی «محمد رسول الله»