مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 20:412019-11-16اقتصادي

مردم در جریان کامل طرح اصلاح قیمت بنزین قرار بگیرند


مردم در جریان کامل طرح اصلاح قیمت بنزین قرار بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز شنبه در نشست قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان به موضوع سهمیه بندی بنزین اشاره کرد و گفت: چند سالی بود که بحث افزایش قیمت مشتقات نفت وجود داشت که این موضوع هم از مجلس و هم از برنامه ششم دارای مجوز بود.

وی ادامه داد: به رغم اینکه موضوع افزایش بنزین باید از چند سال قبل اجرا می شد اما به سبب ملاحظات خاصی از جمله وضعیت معیشتی مردم انجام نپذیرفت.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به این موضوع که دولت برای هر لیتر بنزین مصرفی 5 هزار تومان هزینه می پردازد گفت: این بدان معناست که تا کنون 4 هزار تومان یارانه پنهان برای هر لیتر بنزین پرداخت می شد اما از آنجایی که این یارانه تنها در اختیار عده ای که صرفا صاحب خودرو بوده اند قرار می گرفت و مابقی مردم از این یارانه بی بهره بوده اند، بنابراین طرح حمایتی دولت در جریان اصلاح قیمت بنزین به نفع اقشار آسیب پذیر و کم درآمد جامعه خواهد بود.

وی افزود: اگر مردم در جریان کامل طرح اصلاح قیمت بنزین قرار بگیرند قطعا آن به نفع اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه است و از این طرح استقبال خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در جریان کامل طرح اصلاح قیمت بنزین قرار بگیرند

مردم در جریان کامل طرح اصلاح قیمت بنزین قرار بگیرند