مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 20:322019-11-16پزشكي

آرایشگران اجازه ورود به حوزه پزشکی را ندارند


مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به استقبال بانوان از حوزه خدمات زیبایی و رشد مراکز غیرمجاز در این زمینه گفت: کلینیک های زیرزمینی زیبایی که به صورت غیرمجاز و بدون حضور پزشک یا در قالب یک مکان آرایشگاهی فعالیت می کنند، - مداخله گر پزشکی به شمار می روند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا، علی اصغر انجیدنی با اشاره به استقبال بانوان از حوزه خدمات زیبایی و رشد مراکز غیرمجاز در این زمینه گفت: کلینیک های زیرزمینی زیبایی که به صورت غیرمجاز و بدون حضور پزشک یا در قالب یک مکان آرایشگاهی فعالیت می کنند، مداخله گر پزشکی به شمار می روند.

مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: دانشگاه علوم پزشکی مشهد با همکاری ارگان های ذیربط در قالب نظارت های مشترک از طریق گزارش ها و شکایات مردمی یا گزارش های سازمان های نظارتی مانند اداره تعزیرات حکومتی وارد عمل شده و با فعالیت این مراکز برخورد قانونی می کند.

وی اظهار کرد: هم اکنون 22 مرکز و کلینیک زیبایی دارای مجوز در محدوده زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حوزه خدمات پوست و زیبایی مشغول فعالیت هستند.

انجیدنی گفت: حیطه فعالیت این کلینیک ها مشخص است و در صورت مشاهده تخلف و انجام فعالیت های غیرمجاز با آن ها برخورد قانونی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرایشگران اجازه ورود به حوزه پزشکی را ندارند

آرایشگران اجازه ورود به حوزه پزشکی را ندارند