مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 17:252019-11-16اجتماعي

زمستان گذرانی را برای گونه های جانوری آسان کنیم


اداره کل محیط زیست استان اردبیل در اطلاعیه ای از اقشار مختلف مردم خواست تا با توجه به نفوذ هوای سرد و بارش برف در مناطق مختلف، از گونه های جانوری حمایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اداره کل محیط زیست اردبیل در پی کاهش محسوس دما و بارش برف در نقاط مختلف استان اردبیل اطلاعیه ای را صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به سردی هوا و تداوم بارش برف و یخ بستن بسیاری از آبگیرها و پوشیده شدن مراتع با برف، انواع حیات وحش از زیستگاه های مختلف استان به دنبال غذا و علوفه به سکونتگاه های انسانی نزدیک می شوند.

محیط بانان استان اردبیل هم اکنون برای امدادرسانی و علوفه دهی و دانه پاشی به حیات وحش استان در آماده باش بوده و مناطق حفاظت شده و زیستگاه های حیات وحش تحت پایش ویژه یگان حفاظت محیط زیست استان قرار دارد.

از همشهریان و علاقه مندان به طبیعت درخواست می شود به وظیفه اخلاقی خود در حمایت از این مخلوقات زیبا، ضمن مهربانی با حیات وحش در حفاظت از جانوران با محیط بانان همکاری و همیاری نموده و برای جلوگیری از شکار غیر مجاز و وارد شدن صدمه توسط افراد سودجو و شکارچیان متخلف به حیات وحش استان به محض مشاهده هر گونه تخلف و آسیب رسانی به حیوانات مراتب را با شماره تلفن ارتباطات مردمی 1540 به ادارات و پاسگاه های محیط زیست در مناطق مختلف استان اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمستان گذرانی را برای گونه های جانوری آسان کنیم

زمستان گذرانی را برای گونه های جانوری آسان کنیم