مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 14:152019-11-16سياسي

خرید کتاب باید در سبد زندگی مردم قرار گیرد


امیدواریم جامعه به سمتی حرکت کند تا کتابخوانی در آن رایج شود و به گفته رهبرمعظم انقلاب باید روزی فرا برسد که خرید کتاب جزء سبد زندگی همه قرار گرفته شود.

- اردستان-امام جمعه اردستان گفت: امیدواریم جامعه به سمتی حرکت کند تا کتابخوانی در آن رایج شود و به گفته رهبرمعظم انقلاب باید روزی فرا برسد که خرید کتاب جزء سبد زندگی همه قرار گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن دهشیری عصر شنبه در جلسه افتتاحیه نمایشگاه کتاب در اردستان اظهار داشت: روز رحلت علامه طباطبایی که آغاز هفته کتاب و کتاب خوانی نام گذاری شده بهترین فرصت خوبی است تا بتوانیم بین تحصیل کرده ها و کتاب یک آشتی به وجود بیاوریم که خود می تواند کار موفقی باشد.

وی افزود: بین اهل تحصیل کرده و کسانی که درس می دهند با کتاب های رسمی فاصله ای افتاده هر چند در فضای مجازی کتابهایی بعضا مطالعه می شود اما اصلا انس با کتاب و لمس آن خودش لذت بخش است.

امام جمعه اردستان گفت: امیدواریم جامعه به سمتی حرکت کند تا کتابخوانی در آن رایج شود و به گفته رهبرمعظم انقلاب باید روزی فرا برسد که خرید کتاب جزء سبد زندگی همه قرار گرفته شود.

ارزش نگهداری کتاب به خواندن آن است وی ابراز داشت: ارزش نگهداری کتاب به خواندن آن است، بر این اساس خرید و بایگانی و زینت قفسه کتابخانه قرار دادند اهمیتی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید کتاب باید در سبد زندگی مردم قرار گیرد

خرید کتاب باید در سبد زندگی مردم قرار گیرد