مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 14:002019-11-16اقتصادي

آغاز طرح اشتغال زایی آستان قدس رضوی برای سیل زدگان آق قلا


طرح اشتغال زایی آستان قدس رضوی برای سیل زدگان آق قلا با اعتبار 630 میلیارد ریال آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست معاونت محرومیت زدایی آستان قدس رضوی گفت: در اجرای این طرح 900 نفر از مردم آق قلا که بر اثر سیل بیشترین آسیب را دیده بودند شناسایی شده اند و قرار است به هر یک از این افراد 20 رأس گوسفند به ارزش 70میلیون تومان به صورت وام قرض الحسنه با بازپرداخت 60 ماهه و 9 ماه تنفس ارائه شود.

صادقی افزود: افزون بر این 5سال خدمات رایگان فنی ، تخصصی و دامپزشکی مؤسسه دامپروری صنعتی آستان قدس رضوی هم به آنها ارائه می شود.

وی همچنین از ایجاد مجتمع پشتیبان اشتغال دام سبک با سرمایه گذاری 80 میلیارد ریالی معاونت محرومیت زدایی آستان قدس رضوی برای حمایت خوراک دام های سبک خبر داد تا دامپروران این طرح مجبور به گران خریدن جیره دام های خود نشوند.

سرپرست معاونت محرومیت زدایی آستان قدس رضوی گفت: تاکنون 150 جایگاه دام از 900جایگاه ساخته شده است و از حدود یک ماه آینده روند اهدای دام به سیل زدگان آق قلا آغاز می شود.

صادقی افزود: در اولین مرحله دو هزارو 800دام به 140 نفر از افراد واجد شرایط در روستای چن سویلی آق قلا تحویل داده خواهد شد و دامها پیش از تحویل به افراد 45 روز قرنطینه و ایزوله می شوند تا از نظر میکروبی پاکسازی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح اشتغال زایی آستان قدس رضوی برای سیل زدگان آق قلا

آغاز طرح اشتغال زایی آستان قدس رضوی برای سیل زدگان آق قلا