مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 13:192019-11-16اقتصادي

دستگاه های نظارتی بازار را به صورت ویژه رصد کنند


دستگاه های نظارتی چون اتاق اصناف، سازمان بازرسی، تعزیرات حکومتی و سازمان صمت نظارت و رصد ویژه بر بازار و جلوگیری از افزایش قیمت ها داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی ناصری ظهر شنبه در شورای اداری شهرستان بیرجند اظهارکرد: انتظار این است که هماهنگی در بین دستگاه های اجرایی شهرستان بیرجند به وضوح مشاهده شود چرا که نقش مهمی در رفع مشکلات مردم دارد.

فرماندار شهرستان بیرجند بیان کرد: انتظار از مدیران این است که مجموعه خود را توجیه داشته باشند و با شناسایی زمینه های نارضایتی مردم نهایت تلاش را برای کاهش آن، جلب رضایت مردم و تکریم ارباب رجوع را داشته باشند.

ناصری ادامه داد: دستگاه های اداری و اجرایی باید در قبال جامعه شفاف عمل کردن، آگاهی دادن عمومی و اقناع عمومی داشته باشند.

وی ادامه داد: هر چند افزایش نرخ بنزین به دلایل عدیده برای شرایط فعلی جامعه یک امر ضروری بود ولی این مسئله نباید بهانه ای برای سوء استفاده کنندگان جهت تأثیرگذاشتن بر روند بازار و افزایش قیمت کالاها باشد که این موضوع را پیگیری می کنیم.

فرماندار شهرستان بیرجند افزود: دستگاه های نظارتی چون اتاق اصناف، سازمان بازرسی، تعزیرات حکومتی و سازمان صمت بی شک در جلوگیری از این سوء استفاده نقش آفرین است و مدیران نیز باید این موضوع مهم را همواره رصد داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های نظارتی بازار را به صورت ویژه رصد کنند

دستگاه های نظارتی بازار را به صورت ویژه رصد کنند