مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 13:032019-11-16دانش

رتبه نخست دانشگاه امیرکبیر در حوزه کارآفرینی


این دانشگاه در بحث کارآفرینی فعالیت های بسیار خوبی انجام داده است و اکنون در این زمینه در بین دانشگاه های کشور در رتبه نخست را دارد.

- رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: این دانشگاه در بحث کارآفرینی فعالیت های بسیار خوبی انجام داده است و اکنون در این زمینه در بین دانشگاه های کشور در رتبه نخست را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر سیداحمد معتمدی در سیزدهمین گردهمایی اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: این دانشگاه در بحث کارآفرینی اقدامات بسیار خوبی انجام داده و اکنون در این زمینه رتبه نخست را میان دانشگاه های کشور به دست آورده است.

وی با اشاره به فعالیت کارآفرینانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: به دلیل نتایج خوبی که در این حوزه به دست آورده ایم در حال جذب بودجه های خوبی در این هستیم.

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: در حوزه مهارت افزایی نیز فعالیت های متعددی در این دانشگاه صورت گرفته اما در میانه راه قرار داریم.

در مجموع می توان گفت که دانشگاه صنعتی امیرکبیر از نظر کمی و کیفی در بین 5 دانشگاه صنعتی کشور رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

وی اظهار داشت: بار اصلی موفقیت های دانشگاه بر دوش اعضای هیات علمی است و باوجود تمام مشکلات مالی دانشگاه اما اعضای هیات علمی تلاش کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه نخست دانشگاه امیرکبیر در حوزه کارآفرینی

رتبه نخست دانشگاه امیرکبیر در حوزه کارآفرینی