مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 11:372019-11-16اجتماعي

ادامه بارش برف در استان سمنان/ دمای هوا کاهش می یابد


نگاهی به نقشه های هواشناسی نشان می دهد که با استقرار مجدد سامانه کم فشار بارشی در آسمان استان سمنان، بارش برف و برودت دمای هوا در شهرهای این استان ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دومین جبهه هوای سرد و کم فشار بارشی هم زمان با شامگاه شنبه وارد استان سمنان می شود نقشه های هواشناسی نشان می دهند که ماحصل ورود این سامانه، تداوم بارش برف به خصوص در کوهستان ها، وزش باد و همچنین کاهش محسوس دما خواهد بود.

بارش برف در برخی نقاط استان سمنان از شامگاه جمعه و بامداد آدینه آغاز و تا ظهر شنبه نیز ادامه داشت اما هم اکنون آرامش به هوای استان سمنان بازگشته است اما مجدداً از امشب با ورود و استقرار سامانه دیگر کم فشار بارشی، شرایط تغییر خواهد کرد و انتظار سپیدپوش شدن ارتفاعات استان و برخی شهرهای این دیار، وجود دارد.

آسمان استان سمنان از صبح شنبه آرامشی را شاهد بود که با افزایش نسبی دما همراه شد اما نقشه های هواشناسی نشان می دهند که بار دیگر از شامگاه شنبه و بامداد یکشنبه بارش برف در استان آغاز می شود که این امر باید در وهله نخست مدنظر رانندگانی باشد که قصد تردد در محورهای برف گیر استان سمنان رادارند.

زنجیر چرخ الزامی پیرو پیش بینی تداوم بارش برف اما پلیس راه استان سمنان از مردم خواسته تا از سفر غیرضروری در محورهای برف گیر استان پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه بارش برف در استان سمنان/ دمای هوا کاهش می یابد

ادامه بارش برف در استان سمنان/ دمای هوا کاهش می یابد