مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 10:432019-11-16اقتصادي

تا اطلاع ثانوی، تغییر نرخ کرایه حمل و نقل در میناب ممنوع است


معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب با بیان اینکه افزایش نرخ کرایه حمل و نقل در این شهرستان تا اطلاع ثانوی ممنوع است، گفت: در حال حاضر جابه جایی مسافران درون و برون شهری بر اساس نرخ گذشته انجام می شود و هرگونه تغییر بعنوان تخلف محسوب می شود.

- ایسنا/هرمزگان معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب با بیان اینکه افزایش نرخ کرایه حمل و نقل در این شهرستان تا اطلاع ثانوی ممنوع است، گفت: در حال حاضر جابه جایی مسافران درون و برون شهری بر اساس نرخ گذشته انجام می شود و هرگونه تغییر بعنوان تخلف محسوب می شود.

محمد احمدی در گفت وگو با ایسنا، درخصوص افزایش نرخ حمل و نقل در شهرستان میناب، گفت: درحال حاضر هیچگونه افزایش قیمت مصوبی در این خصوص نداریم.

فرماندار ویژه میناب، افزود: با توجه به افزایش قیمت بنزین درحال بررسی میزان کرایه تاکسی های درون و برون شهری هستیم که پس از طی شدن مراحل قانونی و مصوب شدن در شورای مربوطه آن را اعلام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه اکنون جابه جایی مسافران در این شهرستان براساس نرخ قبلی انجام می شود، گفت: افزایش نرخ در هر رده از حمل و نقل فعلاً ممنوع است مگر اینکه مراحل قانونی خود را طی کند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مسئولان مربوطه وظیفه کنترل بازار و نظم را دارند، تصریح کرد: نظارت و کنترل دقیق بر تامین و عرض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا اطلاع ثانوی، تغییر نرخ کرایه حمل و نقل در میناب ممنوع است

تا اطلاع ثانوی، تغییر نرخ کرایه حمل و نقل در میناب ممنوع است