مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 10:112019-11-16سياسي

خط قرمز ما در پیش دبستانی رعایت استاندارد آموزشی است


تعلیم و تربیت در دوره پیش دبستانی باید مبتنی بر نمایش، نشاط و شادابی باشد و کوچک ترین اهمالی را در استانداردسازی نمی پذیریم.

- ایسنا/قزوین وزیر آموزش وپرورش گفت: تعلیم و تربیت در دوره پیش دبستانی باید مبتنی بر نمایش، نشاط و شادابی باشد و کوچک ترین اهمالی را در استانداردسازی نمی پذیریم.

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش وپرورش امروز 25 آبان در دومین همایش ملی هویت کودکان ایرانی و اسلامی که در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، تصریح کرد: هویت از موضوعات اساسی در آموزش وپرورش است که باید درک درستی از جایگاه آن داشته باشیم تا بتوانیم سند تحول بنیادین و نظام تعلیم و تربیت را اجرا کنیم.

وی افزود: برای ساختن جامعه باشکوه و بالنده نیازمند مردمانی توانمند هستیم که بتوانند نقش های دقیقی برای هویت ایفا کنند، انقلاب اسلامی درصدد احیای تمدن اسلامی، پیشرفت و تعالی سرزمین است و برای عزتمندی ایران، سربلندی مردم و ساختن جامعه مستقل و خوداتکا هدف دارد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: برای ساختن کشور باید فرهنگ ایرانی اسلامی را محور کار قرار دهیم، در جامعه ما فرهنگ استکبارستیزی تبلیغ می شود و حمایت از مظلومان سرلوحه کار قرار دارد، ترکیبی که در کشور تلاش می کند باید نسبت تلاش را با این اهداف مشخص کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط قرمز ما در پیش دبستانی رعایت استاندارد آموزشی است

خط قرمز ما در پیش دبستانی رعایت استاندارد آموزشی است