مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 08:302019-11-16اقتصادي

تغییر استراتژی نمایشگاه صنعت چاپ در مواجهه با تحریم ها


رییس نمایشگاه صنایع چاپ و بسته بندی مشکلات ارزی و تحریم ها را مهمترین چالش پیش روی برگزاری این رویداد مهم نمایشگاهی عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست خبری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و صنایع وابسته صبح امروز در محل اتاق اصناف تهران برگزار شد.

در این نشست خبری شجاع مدیرعامل تعاونی لیتوگرافان و مدیر بخش تشریفات این نمایشگاه در سخنانی عنوان داشت: همه تلاش ما در سال جاری برگزاری یک نمایشگاه متفاوت در حوزه چاپ بوده است.

لازم است به این نکته توجه کنیم که صنعت نمایشگاه داری یکی از صنایع اقتصادی قابل توجه و بازوی درآمدزای دولت در تمام دنیا به شمار می رود.

با این همه نگاه ما به این نمایشگاه درآمدزایی صرف نیست و سعی می کنیم آورده های بیشتری نسبت به آن برای فعالان این عرصه به ارمغان بیاوریم.

وی ادامه داد: با وجود مشکلات ناشی از تحریم، امسال موفق شدیم ارتباطات خوبی را در حوزه بین الملل برای نمایشگاه ایجاد کنیم از جمله آنها تلاش هایی بوده که برای ایجاد ارتباط با سازمان یوفی که اصلی ترین نهاد هماهنگ کننده نمایشگاهی در دنیاست داشته باشیم و امیدواریم از این رهگذر بتوانیم در سال های آینده به عنوان یکی از اعضای تاثیرگذار این سازمان به فعالیت بپردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر استراتژی نمایشگاه صنعت چاپ در مواجهه با تحریم ها

تغییر استراتژی نمایشگاه صنعت چاپ در مواجهه با تحریم ها