مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 07:552019-11-16سياسي

فواد ایزدی: به کارگیری روش های صحیح در دیپلماسی عمومی ضروری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فواد ایزدی مدیرعامل مجمع جهانی اساتید مسلمان دانشگاه ها در این نشست گفت: مجمع اساتید مسلمان دانشگاه ها با هدف انجام فرمایشات رهبری تشکیل شده است و وظایفی را در این راستا در دستور کار خود قرارداده است.

- مدیرعامل مجمع جهانی اساتید مسلمان دانشگاه ها در دانشگاه تهران به معرفی مجمع جهانی اساتید مسلمان دانشگاه ها و برخی فعالیت های این مجمع پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، فواد ایزدی مدیرعامل مجمع جهانی اساتید مسلمان دانشگاه ها در این نشست گفت: مجمع اساتید مسلمان دانشگاه ها با هدف انجام فرمایشات رهبری تشکیل شده است و وظایفی را در این راستا در دستور کار خود قرارداده است.

ایزدی بیان کرد: بحث مهمی که اکنون مطرح است بحث دیپلماسی عمومی است، یکی از ضعف های دیپلماسی عمومی کشور این است که بیشتر نهاد های فعال در کشور دولتی هستند و وابسته به دولت، مثل نیروی قدس و جامعه المصطفی و .

نهاد های دولتی هستند و وقتی این نهاد ها می خواهند فعالیت مردمی انجام دهند، با مشکلاتی مواجه می شوند.

کارشناس مسائل بین الملل ضمن تاکید بر حضور اساتید مسلمان و اهل فن در حوزه های مختلف جهت تبیین فرمایشات رهبری در جامعه و ارائه بحث های تخصصی عنوان کرد: ما در مباحث کارشناسی زمانی که از اساتید و کارشناسان و اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فواد ایزدی: به کارگیری روش های صحیح در دیپلماسی عمومی ضروری است

فواد ایزدی: به کارگیری روش های صحیح در دیپلماسی عمومی ضروری است