مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 07:532019-11-16سياسي

رفع تصرف بیش از 660 هکتار از اراضی ملی/قلع و قمع 23 مورد از مستحدثات غیرمجاز


رییس کل دادگستری استان هرمزگان از خلع ید و رفع تصرف بیش از 660 هکتار از اراضی ملی در استان از ابتدای امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علی صالحی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه با هر گونه دست اندازی و تصرف غیرقانونی اراضی ملی و منابع طبیعی به شدت برخورد خواهد شد، اظهارداشت : در این راستا از ابتدای امسال از تعداد 180 پرونده مطروحه در محاکم قضایی استان، 157 فقره منتهی به صدور حکم گردیده است.

  وی افزود: در خصوص اجرای احکام قضایی و بر اساس آمار ارائه شده از سوی دستگاه های عضو شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان هرمزگان به دبیرخانه این شورا ،از ابتدای امسال بیش از ششصد و شصت هکتار از اراضی ملی استان، اعاده و رفع تصرف شده است.

  رییس کل دادگستری استان هرمزگان ارزش تقریبی اراضی اعاده شده به بیت المال را یک هزار و 411 میلیارد و 719 میلیون و 604 هزار و 500 ریال ذکر کرد و یادآور شد: تعداد متهمین این پرونده ها 82 نفر بوده است.

صالحی در پایان با تأکید بر عزم راسخ دستگاه قضایی هرمزگان در برخورد صریح و بدون اغماض با متصرفان غیر قانونی، اعلام کرد: از ابتدای امسال و با صدور احکام قضایی متعدد، 23 مورد از مستحدثات غیرمجاز در اقصی نقاط استان هرمزگان قلع و قمع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف بیش از 660 هکتار از اراضی ملی/قلع و قمع 23 مورد از مستحدثات غیرمجاز

رفع تصرف بیش از 660 هکتار از اراضی ملی/قلع و قمع 23 مورد از مستحدثات غیرمجاز