مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 07:412019-11-16فرهنگي

برگزاری خانوادگی یک جشنواره در قم!


بیست و یکمین جشنواره تئاتر قم در حالی برگزار می شود که برخی از هنرمندان تئاتر انتقادهایی به برگزاری «خانوادگی» این جشنواره دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آن گونه که گفته می شود علی فرحناک رییس انجمن هنرهای نمایشی قم به عنوان دبیر، مسؤولیت اصلی برگزاری این جشنواره را عهده دار است و سه تن از اعضای خانواده وی نیز به  عضویت بخش های مختلف ستاد برگزاری جشنواره بیست و یکم درآمده اند.

فرحان فرحناک فرزند رییس انجمن به عنوان مسؤول برگزاری نخستین مسابقه و نمایشگاه عکس تئاتر، مرتضی فرحناک برادر رییس انجمن به عنوان مدیر هنری جشنواره و مسئول برگزاری نمایشگاه گزیده ای از پوسترهای تئاتر ایران و طرح پوستر و نشان جشنواره و سمیه پارسایی همسر رییس انجمن به عنوان مسؤول هماهنگی انجمن و دبیرخانه جشنواره معرفی شده اند.

قطعاً بخشی از بودجه جشنواره دستمزد اعضای ستاد برگزاری خواهد بود و به همین دلیل وجود اعضای خانواده رییس انجمن هنرهای نمایشی قم در این ستاد شبهه ناک تر و سؤال برانگیزتر خواهد بود.

حتی نمایش طنزی که در افتتاحیه این جشنواره به روی صحنه رفت نیز بوی انتقاد به مدیریت رییس انجمن می داد که در آن فردی برای دریافت مجوز اجرای یک تئاتر در قم باید از هفت خوان فرحناک عبور می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری خانوادگی یک جشنواره در قم!

برگزاری خانوادگی یک جشنواره در قم!