مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 07:412019-11-16سياسي

استعداد پذیرش در کودکان، معجزه است


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: استعداد پذیرش در کودکان مانند معجزه است و هر چه را به آن ها یاد دهیم می پذیرند بنابراین باید بهترین ها را در زمین کودکان بکاریم.

- ایسنا/قزوین نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: استعداد پذیرش در کودکان مانند معجزه است و هر چه را به آن ها یاد دهیم می پذیرند بنابراین باید بهترین ها را در زمین کودکان بکاریم.

آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دومین همایش ملی هویت کودکان ایرانی اسلامی که در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، تصریح کرد: کودکان امانت خدا برای سازندگی دانش، عزت و آزادگی هستند و برگزاری این همایش نشان دهنده نگاه دلسوزانه به کودکان است.

وی افزود: هرگاه در مورد ماهیت و چیستی کودکان صحبت می شود به این معنی است که دیگران باید به خدمت کودکان برخیزند و نگاهی به این سرمایه داشته باشند.

آیت الله عابدینی اظهار کرد: هر آنچه از ماست، گذراست و هر آنچه از خداست باقی می ماند بنابراین باید تلاش کنیم که کودکان به ویژگی هایی خوبی مجهز شوند.

وی تأکید کرد: خدا در معرفی انسان نگاهی دارد که باید به آن توجه کرد و اگر غفلت کنیم نگاه ناماندگار دیگران توجه ما را به خود جلب می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعداد پذیرش در کودکان، معجزه است

استعداد پذیرش در کودکان، معجزه است