مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 04:412019-11-16سياسي

قزوین میزبان همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی


دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی تا دقایقی دیگر در سالن همایش های دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) آغاز می شود.

- مرکز قزوین، حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش با استقبال استاندار و جمعی از مسئولان استان برای شرکت در دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی وارد قزوین شد.

تا دقایقی دیگر، آیین افتتاحیه همایش ملی هویت کوکان ایران اسلامی در مقطع پیش دبستانی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان، حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و جمالی پور استاندار و با اجرای نمایش کودکان مقطع پیش دبستانی در سالن همایش های دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

در ادامه این همایش، نمایشگاه دستاورد های حوزه پیش دبستانی در سرای سعدالسلطنه و نمایشگاه آداب و رسوم اقوام و سنت ها ی استان های کشور در پارک علم و فناوری استان افتتاح می شود.

بعد از ظهر امروز هم گردهمایی شورای معاونان وزیر آموزش و پرورش به همراه مدیران کل آموزش و پرورش سراسر استان ها در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار می شود.

اختتامیه این همایش هم فردا بعدازظهر با حضور خانم حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در سالن همایش های دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برپا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوین میزبان همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی

قزوین میزبان همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی