مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 19:532019-11-15بين الملل

پاسخ نماینده ایران به رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل


ایجاد صلح پایدار در خاورمیانه صرفا با حل مسئله فلسطین از طریق پایان یافتن اشغالگری و ایجاد دولت مستقل فلسطینی به پایتختی بیت المقدس ممکن است.

- نماینده ایران در سازمان ملل گفت:ایجاد صلح پایدار در خاورمیانه صرفا با حل مسئله فلسطین از طریق پایان یافتن اشغالگری و ایجاد دولت مستقل فلسطینی به پایتختی بیت المقدس ممکن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما، مجمع عمومی سازمان ملل متحد با تصویب قاطع 8 قطعنامه، جنایات رژیم کودک کش اسراییل در فلسطین و به ویژه نوار غزه را محکوم کرد.

همزمان با ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه و کشتار مردم بی دفاع آن و با وجود مخالف هیات های آمریکا، کانادا و رژیم صهیونیستی، کمیته چهارم مجمع عمومی سازمان ملل متحد با تصویب قاطع 8 قطعنامه ضد اسراییلی، اقدامات این رژیم در نقض سیستماتیک حقوق بشر مردم فلسطین و کاربرد زور علیه شهروندان فلسطینی بویژه ساکنان نوار غزه که منجر به کشته و زخمی غیرنظامیان شده و نیز شهرک سازی در سرزمین های اشغالی از جمله در بیت المقدس شرقی و جولان اشغالی را محکوم کرد.

در این قطعنامه ها همچنین محاصره زمینی، هوایی و دریایی غزه، شهرک سازی در سرزمینهای اشغالی، اقدامات تحریک آمیز شهرک نشینان علیه شهروندان فلسطینی در سرزمینهای اشغالی و نیز تخریب خانه ها و بازداشت های خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ نماینده ایران به رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل

پاسخ نماینده ایران به رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل