مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 18:212019-11-15سياسي

آیت الله علم الهدی: «لباس روحانیت» لباس خدمت است


لباس روحانیت لباس خدمت است نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه لباس روحانیت، لباس خدمت است، گفت: همان طور که نظامیان لباس خاصی دارند، سپاه امام زمان(عج) و نوکران آماده به خدمت آن حضرت، نیز لباسشان این است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی امشب در مراسم افتتاح مسجد معراج که در محل این مسجد واقع در بلوار توس مشهد برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم کسانی که به کسوت روحانیت ملبس شدند، به عنوان ذخایر ارزشمند درگاه دربانی امام زمان، وجودات باارزش و اثرگذاری باشند و بتوانند این موفقیت را با اخلاص در زندگانی خودشان ادامه دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خطاب به حاضران گفت: عمامه ای که شما به سر گذاشتید یک تفسیر دارد و عبایی که به دوش انداختید یک تفسیر، تفسیر لباس شما در زندگی شما، پیدایش صبغه، رنگ و فرهنگ است.

وی متذکر شد: لباس روحانیت لباس افتخار و شرف تعارف است، اصل قصه می گوید لباس روحانیت، لباس خدمت و نوکری است، همان طور که نظامیان لباس خاصی دارند، سپاه امام زمان(عج) و نوکران آماده به خدمت آن حضرت، نیز لباسشان این است.

آیت الله علم الهدی اظهار کرد: هرزمانی که شما تصمیم گرفتید این لباس را از تن دربیاورید، معنایش این است که در آن زمان در خدمت وجود مقدس امام زمان نیستید، هرلحظه تصمیم گرفتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: «لباس روحانیت» لباس خدمت است

آیت الله علم الهدی: «لباس روحانیت» لباس خدمت است