مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 17:542019-11-15فرهنگي

تئاتر در کلان شهرها بیشتر از شهرستان ها مورد توجه است


مدیرکل دفتر فرهنگی و اجتماعی استانداری فارس گفت: هنر تئاتر در کلان شهرها بیشتر از شهرستان ها مورد توجه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیوان نیازی شامگاه جمعه در آیین پایانی جشنواره تئاتر استان فارس با اشاره به اینکه درمان بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی در گرو هنر است، گفت: هنردرمانی با بیان خلاقانه و ابراز احساسات، سلامت روح و روان را به همراه دارد و به بهبود روابط بین فردی کمک می کند.

وی اضافه کرد: از ویژگی های هنر تئاتر پویایی و ارتباط بی واسطه با مخاطب است که می توان از آن در کنترل آسیب های اجتماعی و افزایش شور و نشاط در جوانان بهره گرفت.

نیازی بر ضرورت آشنایی همه بخش های اجتماع با این هنر تاکید و بیان کرد: بازنمایی گذشته و بازیابی هویت فرهنگی و مذهبی نیز با ماهیت هنر تئاتر آمیخته است.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز نیز در آیین اختتامیه سی امین جشنواره تئاتر فجر استان فارس هنرمند را به تنگ بلوری تشبیه کرد که شفاف و شکننده است و وظیفه مسئولان را اعتماد به صداقت و حمایت از آنان دانست.

ابراهیم گشتاسبی راد اظهار کرد: سازمان فرهنگی شهرداری شیراز با پشتیبانی از هنرمندان تئاتر در عرصه تبلیغات شهری زمینه را برای حضور اقشار کمتربرخوردار در سالن های تئاتر فراهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر در کلان شهرها بیشتر از شهرستان ها مورد توجه است

تئاتر در کلان شهرها بیشتر از شهرستان ها مورد توجه است