مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 16:572019-11-15اجتماعي

15 خودروی گرفتار در برف محور گلوگاه به دامغان امدادرسانی شدند


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای دامغان بابیان اینکه 15 خودروی گرفتار در برف محور گلوگاه به دامغان امدادرسانی شدند، گفت: کار امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

- حسین ابوطالبی در گفتگو با خبرنگار مهر ، بابیان اینکه در پی بارش برف و مسدود شدن محور گلوگاه به دامغان بلافاصله تیم امدادرسانی به مسافران این محور اعزام شدند، ابراز داشت: 15 دستگاه خودرو گرفتار در برف و بوران محور گلوگاه به دامغان با اعزام اکیپ برف روبی به منطقه مورد نظر اعزام شدند که کار امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

وی افزود: 22 نیرو اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان دامغان با 15 دستگاه تجهیزات راهداری شامل گریدر، برف روب مکانیزه و لودر در دو محمد مواصلاتی دامغان- دیباج-گلوگاه و چشمه علی به فولاد محله استقرار دارند و به امدادرسانی و ارائه خدمات به مسافران و خودروها مشغول هستند.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای دامغان بابیان اینکه دو اکیپ پشتیبانی اداره راهداری و امور حمل ونقل جاده ای دامغان در راهدارخانه چشمه علی مستقر هستند، ابراز داشت: این اکیپ ها در صورت نیاز و کمک به دیگر نیروهای مستقر در محورهای برف گیر اعزام خواهند شد ابوطالبی با اشاره به اینکه محور چشمه علی به فولاد محله باز بوده و فقط تردد خودروها با زنجیر چرخ امکان پذیر است، تصریح کرد: فقط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 خودروی گرفتار در برف محور گلوگاه به دامغان امدادرسانی شدند

15 خودروی گرفتار در برف محور گلوگاه به دامغان امدادرسانی شدند