مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 14:242019-11-15ورزشي

احیای ورزش های بومی با برگزاری جشنواره ها میسر می شود


رییس فدراسیون ورزش های بومی و محلی گفت: میزبانی گرمسار از جشنواره فرهنگی، ورزشی و آیینی اقوام ایران نشان داد که احیای ورزش های بومی با جشنواره ها میسر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا جعفری شامگاه جمعه در اختتامیه جشنواره آیینی، ورزشی اقوام ایرانی در شهرستان گرمسار و بخش ایوانی کی ضمن بیان اینکه احیای ورزش های بومی با برگزاری جشنواره ها میسر می شود، تأکید کرد: میزبانی گرمسار از این رویداد مهم کشوری بر این نکته صحه می گذارد که با تلاش و اجرای برنامه های مشابه می توانیم ورزش های بومی و محلی ایران اسلامی را بار دیگر احیا و حتی عرضه کنیم.

وی بابیان اینکه ایران مهد ورزش های بومی است که هرکدامشان هدف و محوری هستند که به انسان درس زندگی می آموزند، افزود: باید در تلاش باشیم تا از این سنت ها مراقبت شود.

مجوز پروازهای تفریحی فرودگاه گرمسار صادر شد نماینده گرمسار و آرادان در مجلس در ادامه مراسم ضمن بیان اینکه این شهرستان ها ظرفیت های عظیمی برای توسعه دارند که گردشگری یکی از آن ها است، گفت: مجوز پروازهای گردشگری فرودگاه گرمسار صادرشده تا بتوانیم از ظرفیت های گردشگری این منطقه استفاده کنیم.

غلامرضا کتاب همچنین قصر بهرام را یک جاذبه دیدنی در کویر گرمسار دانست و تأکید کرد: این منطقه می تواند میزبان تمام گردشگرانی باشند که حتی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای ورزش های بومی با برگزاری جشنواره ها میسر می شود

احیای ورزش های بومی با برگزاری جشنواره ها میسر می شود