مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 12:392019-11-15سياسي

مسؤولین باید در خط مقدم سختی ها باشند


در نظام جمهوری اسلامی هرگاه که با فشار و کمبود مواجه هستیم باید مسوولین در خط مقدم سختی ها باشند چرا که هنگامی که مسؤولین اینگونه شدند در دل مردم جوانه خواهند زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد، امام جمعه اهواز در خطبه های نماز این هفته اظهار کرد: سیاست مداران و سیاست گذاران جامعه ما باید مانند وجود مقدس پیامبر (ص) و اهل بیت(ع) به خوبی عمل کنند و به جایی برسیم که اگر بنا باشد در جامعه کسی به عنوان الگو معرفی شود آن شخص، مسوول و سیاستمدار ما باشد.

وی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی کسانی که مسوولیتی به آن ها محول می شود باید به گونه ای باشند که هرگاه خواستار معرفی یک فرد باتقوا شدیم سیاستمدار جمهوری اسلامی را به یاد بیاوریم.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: با توجه به سنت پیامبر که در سختی ها و جنگ ها خود و خانواده شان پیشقدم بودند در زمانی که شرایط اقتصادی سخت است و باید به خود سخت بگیریم این سختی ها در ابتدا باید متوجه مسوولین جمهوری اسلامی شود.

وی افزود: اگر روزی توانستیم به این جایگاه رسیدیم می توانیم ادعا کنیم که انقلاب ما اسلامی است؛ در گام دوم انقلاب باید به این قله برسیم که یک مسوول بتواند امام جمعه شهر شود و با جرات به این اطمینان که خطاهای او به حداقل رسیده  پشت سرش نماز بخوانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولین باید در خط مقدم سختی ها باشند

مسؤولین باید در خط مقدم سختی ها باشند