مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 11:542019-11-15سياسي

لزوم اختصاص اعتبار در زمینه تحقیقات دارو


دبیر علمی اولین همایش بین المللی طراحی دارو گفت: در شرایط فعلی ما نیروی انسانی کافی داریم، اما در حوزه تحقیقات و توسعه دارویی نیازمند اعتبارات بیشتری هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، میثم مباشری دبیر علمی اولین همایش بین المللی طراحی دارو گفت: امروز طراحی دارو هایی نو ترکیب در کشور ما یک اصل اساسی است که در شرایط فعلی ما نیروی انسانی کافی داریم، اما در حوزه تحقیقات و توسعه دارویی نیازمند اعتبارات بیشتری هستیم که برای این امر از سوی وزارت بهداشت و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قول مساعدت داده شده است.

وی بیان کرد: یکی از ویژگی های این همایش اکتفا نکردن به سخنرانی های معمولی و تاکید بر کارگاه های حضوری دانشجویان در شرکت های دانش بنیان دانشجویی کشور است.

مباشری گفت: حدود 30 مقاله در این همایش به صورت شفاهی و پوستر ارائه شده که نمونه مطالعاتی در استفاده هوشمندانه حوزه بیوانفورماتیک در سطح بین المللی است.

دبیر علمی این نمایشگاه با اشاره به اینکه ایران در حوزه دارو نوآوری های زیادی داشته است، گفت: ما همواره باید در این زمینه پیشگام باشیم؛ چراکه دانشجویان و استادان کشور در این پیشرفت و نوآوری ها نقش اساسی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اختصاص اعتبار در زمینه تحقیقات دارو

لزوم اختصاص اعتبار در زمینه تحقیقات دارو