مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 10:572019-11-15سياسي

دستگاه های نظارتی اجازه افزایش لجام گسیخته قیمت ها را ندهند


دستگاه های نظارتی اجازه افزایش لجام گسیخته قیمت ها را ندهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه های نماز جمعه بندر دیر با تبریک میلاد پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) و با بیان اینکه وحدت جهان اسلام مسئله ای کلیدی و راهبردی است، اظهار داشت: اگر کشورهای اسلامی کنار هم قرار بگیرند صهیونیست ها نمی توانند در فلسطین جنایت کنند و معامله قرن و محروم کردن فلسطینیان از حقوقشان را شاهد نبودیم.

امام جمعه بندر دیر بیان داشت: در کشور ایران کارهای خوبی انجام می شود و پروژه های بزرگی به بهره برداری می رسد و یا دستگاه قضایی در ماه های اخیر گام های بلندی در راستای اجرای عدالت برداشته است اما گاهی اوقات بعضی بگو مگوها و حاشیه ها تمام خدمات دستگاه ها را تحت شعاع قرار می دهند.

وی با اشاره به اینکه همان طوری که کشورهای اسلامی را به وحدت دعوت می کنیم باید خودمان نیز در داخل کشور اتحاد داشته باشیم، تأکید کرد: ما از این تریبون مقدس نمازجمعه عرض می کنیم آقایان زحمات خود را با این حاشیه سازی ها بر باد ندهید.

شما جلسات متعددی با هم در طول هفته دارید و این مسائل را به میان مردم نکشانید که دچار نگرانی نشوند.

حسینی معجزه جاداونه پیغمبر را کتاب آسمانی قرآن برشمرد و عنوان کرد: انس ما با کتاب بیشتر شود و جوانان کتاب بخوانند و فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های نظارتی اجازه افزایش لجام گسیخته قیمت ها را ندهند

دستگاه های نظارتی اجازه افزایش لجام گسیخته قیمت ها را ندهند