مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 10:532019-11-15اقتصادي

ارائه 10 راهکار برای تحقق اقتصاد مقاومتی


یک استاد اقتصاد در مورد رروش های تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی 10 راهکار عملی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ششمین جلسه موانع عملیاتی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی با موضوع چرا اقتصاد مقاومتی قوام نمی یابد؟ توسط پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی و همکاری انجمن علمی گروه اقتصاد در دانشکده علوم اداری و اقتصاد دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

در این جلسه محمد قربانی، استاد گروه اقتصاد کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد، ضمن تبیین مفهوم اقتصاد مقاومتی به آسیب شناسی وضعیت موجود نحوه مدیریت کشور برای اجرای این سیاست ها پرداخت.

وی با اشاره به نامگذاری های سال های گذشته توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی این نکته را تأکید نمود که سال های مذکور، می توانسته بسترساز مقاوم سازی اقتصاد ایران باشد، ولی به دلیل عدم همراهی لازم قوای سه گانه در عمل؛ و همگرا نشدن بازیگران در بخش های دولتی، خصوصی و عمومی با سیاستگذاری های کلان کشور، اقتصاد ایران هنوز از قوام لازم برخوردار نیست.

وی اقتصاد مقاومتی را  برنامه‎‎ریزی عملیاتی هماهنگ (نقشه راه و تقسیم کار) برای درمان عناصر بیمار، بیکار، نازایا و نامانای اقتصاد (اخلال گرهای اقتصادی) و مبارزه همگانی و جدی با آن (جهاد- انگیزه های انقلابی و مردمی  و اعتقاد لازم و کافی برای اجراء و پیگیری) همراه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 10 راهکار برای تحقق اقتصاد مقاومتی

ارائه 10 راهکار برای تحقق اقتصاد مقاومتی