مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 10:402019-11-15سياسي

زنگ خطر بحران آب در بردخون


شاید بتوانیم گوشت یا میوه و برخی اقلام را استفاده نکنیم اما آب نیاز ضروری مردم است و بدون آن زندگی ممکن نیست اما نشانه هایی از بحران آب مشاهده می شود زیرا عمق آب چاه ها نسبت به سال قبل 10 متر پایین تر رفته و زنگ خطر به صدا درآمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیّر، حجت الاسلام سیدحسین رکنی حسینی در خطبه های نمازجمعه بردخون با اشاره به سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: یکی از عوامل مهم پیروزی و موفقیت پیامبر اسلام اخلاق و رفتار آن حضرت بود زیرا آن حضرت به عنوان کانون محبت و عاطفه، بزرگ ترین هدیه خداوند یعنی شرح صدر را دریافت کرد.

امام جمعه بردخون با محکوم کردن اقدامات آمریکا افزود: آمریکا برای تسلیم شدن مردم و مسؤولان دست به هر کاری زده اما ملت ما با همدلی، همزبانی، اتحاد و وحدت همه گردنه ها را پشت سر نهاد و آمریکا که می داند راهکار نظامی در ایران جایگاهی ندارد به دنبال جنگ اقتصادی و فرهنگی رفته است.

وی اضافه کرد: از دولت و قوای سه گانه انتظار داریم قدر این مردم را بدانند و به فکر اقشار آسیب پذیر باشند و نگذارند بیش از این بر مردم سخت بگذرد.

خطیب جمعه بردخون با تبریک 17 ربیع الاول سالروز میلاد پیامبر رحمت(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) و گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر به سخنرانی رییس جمهور در سفر استانی یزد اشاره کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر بحران آب در بردخون

زنگ خطر بحران آب در بردخون