مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 10:332019-11-15سياسي

مردم و مسئولان حامی اقدامات قوه قضاییه باشند/ دولت مانع گرانی کالاها شود


امام جمعه موقت خرم آباد با تاکید بر لزوم حمایت از اقدامات قوه قضاییه، گفت: دولت باید با نظارت بر نحوه اجرا و بررسی پیامدهای طرح اصلاح قیمت بنزین مانع گرانی دیگر کالاها شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیب در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد ضمن سفارش همگان به تقوای الهی اظهار داشت: ولادت پیامبر گرامی اسلام و امام صادق(ع) را تبریک می گوییم.

وی تصریح کرد: امام صادق(ع) در حدیثی می فرماید سزاوار است که مومن 8 خصلت داشته باشد، نخست آنکه هنگام فتنه ها و آشوب ها با وقار و آرامش عمل کند، دوم وقتی بلایی سراغ او می آید صبور باشد، سوم وقتی به رفاه رسید شاکر باشد، چهارم قانع باشد به آنچه که خدا به او داده است، پنجم به دشمن خود ظلم نکند، بر دوستان خود برنامه ای را تحمیل نکند، جسم خود را خسته کند ولی دیگران از او راحت و از هر جهت در آسایش باشند .

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به کتاب و کتابخوانی گفت: تعداد کتابخانه های استان کم است، کتاب می تواند ما را در مسیر زندگی آگاه کند، افراد باید اهل مطالعه باشند چراکه مطالعه به انسان آگاهی می بخشد.

حجت الاسلام حیات الغیب به سالروز آزادسازی سوسنگرد اشاره کرد و گفت: نیروهای ما همیشه از مرزهای این آب و خاک به خوبی حراست کرده اند، باید شاکر زحمات سال های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم و مسئولان حامی اقدامات قوه قضاییه باشند/ دولت مانع گرانی کالاها شود

مردم و مسئولان حامی اقدامات قوه قضاییه باشند/ دولت مانع گرانی کالاها شود