مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 09:392019-11-15سياسي

جهانیان تشنه حقایق اسلام ناب هستند/ وحدت نیاز اصلی مسلمانان


معاون استانی دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه جیرفت گفت:جهانیان تشنه حقایق اسلام هستند وای کاش مسلمانان با تکیه بر مشترکات دینی خود درپی سیراب کردن تشنگان حقایق گام بر می داشتند.

- جیرفت-معاون استانی دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه جیرفت گفت:جهانیان تشنه حقایق اسلام هستند و ای کاش مسلمانان با تکیه بر مشرکات دینی خود درپی سیراب کردن تشنگان حقایق گام بر می داشتند.

حجت الاسلام اصغر شاهرخی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: میلاد حضرت رسول الله (ص) که به روایت اهل سنت دوازدهم و به روایت شیعه هفدهم ربیع الاول سال 570 میلادی است به نام هفته وحدت مذاهب اسلامی نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: ما مسلمانان با هر مذهب و فرقه ای که باشیم اصول بنیادین و مشترکی داریم که اگر حول محور آنها با همدیگر وحدت کنیم، خیلی از اختلافات جزیی دستمایه دشمنان برای اختلاف اندازی و جنگ و خون ریزی از بین می رود و درمسیر پیش برد برنامه های عالیه اسلام توفیقاتی نصیب می شود.

حجت الاسلام شاهرخی عنوان کرد: امروز دنیای اسلام نیازمند بازیابی هویت اصلی خود و تشخیص درست راه و روش اسلام ناب است.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم که خداوند تاکید دارد و می فرماید محمد رسول الله و الذین معه شهداء علی الکفار و رحماء بینهم مسلمانان باید با یکدیگر اهل رحمت و مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانیان تشنه حقایق اسلام ناب هستند/ وحدت نیاز اصلی مسلمانان

جهانیان تشنه حقایق اسلام ناب هستند/ وحدت نیاز اصلی مسلمانان