مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 09:262019-11-15اقتصادي

صادرات سیب زمینی، خوراک دام و رب گوجه آزاد شد


دیوان عدالت اداری ممنوعیت صادرات سیب زمینی، خوراک دام و طیور و رب گوجه فرنگی را به دلیل مقید نشدن به زمان مشخص و تنها ذکر «تا اطلاع ثانوی» از زمان تصویب ابطال کرد.

- دیوان عدالت اداری ممنوعیت صادرات سیب زمینی، خوراک دام و طیور و رب گوجه فرنگی را به دلیل مقید نشدن به زمان مشخص و تنها ذکر تا اطلاع ثانوی از زمان تصویب ابطال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ؛ به نقل از روابط عمومی دیوان عدالت اداری، به دنبال شکایت از وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت و درخواست ابطال بخشنامه شماره 60/187713 مورخ 97/7/16 در خصوص ممنوعیت صادرات سیب زمینی، خوراک دام و طیور و رب گوجه فرنگی تا اطلاع ثانوی، هیأت عمومی دیوان عدالت اداری در این مورد وارد بحث و بررسی شد و با استناد به بند 4 مصوبات نهمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی مورخ 97/5/25 که به تأیید مقام معظم رهبری رسیده، اعلام ممنوعیت در مورد صادرات سیب زمینی، خوراک دام و طیور و رب گوجه فرنگی از سوی وزارت صمت بدون مقید کردن آن به زمان مشخص و با قید تا اطلاع ثانوی را مغایر این مصوبه دانست و با اکثریت آراء آن را از زمان تصویب ابطال کرد.

گفتنی است در بند 4 مصوبه نهمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی مورخ 97/5/25 چنین آمده است: به منظور جلوگیری از کاهش عرضه و افزایش قیمت کالا ها در بازار داخلی، وزیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات سیب زمینی، خوراک دام و رب گوجه آزاد شد

صادرات سیب زمینی، خوراک دام و رب گوجه آزاد شد