مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 09:242019-11-15سياسي

جای روحیه بسیجی در بسیاری از نقاط کشور خالی است


نماینده ولی فقیه در استان کرمان بر لزوم تقویت تفکر بسیجی در جامعه تاکید کرد و گفت: جای روحیه بسیجی در بسیاری از نقاط کشور خالی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه کرمان ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: خوشا به حال کسانی که فکر فردای خود هستند چرا که این نوع تفکر موجب می شود افراد عملگرا باشند و در پیشگاه خداوند پشیمان و سرافکنده نباشند که این امر مستلزم توجه به قیامت است.

وی با اشاره به بحث معاد و قیامت در خطبه های قبل افزود: یکی از بحث های در ارتباط با قیامت، آن فضایی هست که افراد وارد قیامت می شوند به خصوص برای کسانی که در دنیا به دنبال تکذیب آن روز بودند، خاص خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان این مطلب که رفتن به عالم آخرت، رفتن بدون توقف است، اظهار داشت: حسابرسی ها کامل و هر کسی نتیجه اعمال خود را به سرعت می بیند و افرادی که در دنیا عالم آخرت را تکذیب می کردند، دچار ترس و هول بزرگی می شوند.

وی ادامه داد: حضرت علی (ع) فرمودند در یک فضایی ورود می کنند که این عذاب بسیار آتش پر حرارتی دارد، در حالی که درها همه بسته است همچنین قرآن کریم می فرماید این افراد با سایه ای برخورد می کند که ابعادی دارد، در حالی که این سایه بسیار دودهای خفه کننده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای روحیه بسیجی در بسیاری از نقاط کشور خالی است

جای روحیه بسیجی در بسیاری از نقاط کشور خالی است