مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 09:002019-11-15سياسي

گیلان پیشرو در تولید برنج و چای


رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه گیلان به عنوان استانی پیشرو در تولیدات کشاورزی و استانی بیش از 5/3 درصد محصولات کشاورزی را به خود اختصاص داده، - گفت: استان گیلان توانسته در تولید برنج، چای و گوشت سفید استانی پیشرو باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، علی درجانی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد شورای فرهنگی ادارات جهاد کشاورزی استان اظهار کرد: شورای فرهنگی سازمان جهاد کشاورزی به عنوان شجره طیبه بلافاصله با دستور مقام معظم رهبری پس از پیروزی انقلاب به عنوان نسخه شفابخش در تأمین کننده اقتصاد مقاومتی می تواند مؤثر باشد.

وی با بیان اینکه  بخش کشاورزی می تواند به عنوان یکی از مؤلفه های اساسی در اقتصاد کشور مؤثر باشد، افزود: گیلان به عنوان استانی پیشرو در تولیدات کشاورزی و استانی که بیش از 5/3 درصد محصولات کشاورزی را به خود اختصاص داده و توانسته در تولید برنج، چای و گوشت سفید استانی پیشرو باشد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به کشت سایر محصولات کشاورزی بعد از برداشت برنج در گیلان تصریح کرد: در سال جاری برنامه کشت 40 هزار هکتاری از سایر محصولات مانند سبزیجات برگی غده ای و انواع حبوبات در اراضی شالیزاری بعد از برداشت برنج داریم که تاکنون حدود 35 هزار هکتار از آن محقق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان پیشرو در تولید برنج و چای

گیلان پیشرو در تولید برنج و چای