مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 08:342019-11-15فرهنگي

گذرهای فرهنگ و هنر فرصت های اقتصادی برای حوزه فرهنگ ایجاد کنند


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اهمیت گذرهای فرهنگ و هنر گفت: این گذرها باید بتوانند فرصت های اقتصادی برای حوزه فرهنگ و هنر ایجاد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدعباس صالحی، پیش از ظهر جمعه درسفر به شهرستان ابرکوه و دیدار با اهالی فرهنگ و هنر شهرستانهای ابرکوه و خاتم، با اشاره به ظرفیتی که در شهرستان ابرکوه و حوزه فرهنگ و ادب این شهرستان وجود دارد، اظهار داشت: اینکه برخی شهرهای کشور هم سابقه کهن و هم درخشش معاصر وجود دارد، اظهار داشت: این شهرها نیاز به توجه ملی و استانی دارند و باید مورد همت و اهتمام بیشتری از سوی مسئولان استانی و ملی قرار گیرند.

وی با اشاره به رویکردهای وزارت ارشاد در سالهای اخیر افزود: این رویکردها در شهرستانها از جمله ابرکوه نیز بیشتر مورد توجه قرار گیرد که نکته اول بحث اقتصاد فرهنگ و هنر است.

صالحی عنوان کرد: نگاه ما این است که فرهنگ و هنر می تواند اقتصادی باشد یعنی اقتصادی بودن آن دور از دسترس نیست و ممکن است در ابتدا حمایت هایی لازم داشته باشد اما بعد از مدتی در زمینه ایجاد ارزش افزوده فعال خواهد شد.

وی تاکید کرد: اینکه در بخش خدمات و صنایع خدمات، فرهنگ جایگاهی پیدا کند که ارزش افزوده آنها از ارزش افزوده تولیدات کلاسیک بیشتر است، اتفاق خوشایندی است که امیدواریم به این مقوله توجه مضاعفی صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذرهای فرهنگ و هنر فرصت های اقتصادی برای حوزه فرهنگ ایجاد کنند

گذرهای فرهنگ و هنر فرصت های اقتصادی برای حوزه فرهنگ ایجاد کنند