مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 20:252019-11-14اقتصادي

پرداختِ منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین به خانوارها


رییس سازمان برنامه و بودجه هدف از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و اصلاح قیمت بنزین را حمایت معیشتی از 18 میلیون خانوار عنوان کرد.

- آقای نوبخت افزود: دولت در شش سال گذشته فقط دو بار اصلاح قیمت انجام داد و منابعی که از آن حاصل شد بیشتر صرف پرداخت به خانواده های نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شد.

وی با تأکید بر اینکه این بار نیز رییس جمهور نظر داشت که اگر قرار است اصلاحی در قیمت بنزین انجام شود حتماً باید منابع آن به مردم پرداخت شود اضافه کرد: از این جهت با تعریفی که صورت گرفت و در شورای عالی هماهنگی اقتصادی سه قوه به تصویب رسید، قرار بر این شد که 100 درصد منابع حاصل از اصلاح قیمت ها و سهمیه بندی به صورت حمایت معیشتی بین خانوار های مورد نظر توزیع شود.

رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه جامعه هدف بیش از 18 میلیون خانوار (بیش از 60 میلیون نفر) را تشکیل می دهد گفت: در همین راستا، شرکت ملی پخش فراورده های نفتی موظف شد همه منابع حاصل از این برنامه را در یک حساب مشخص که به همین عنوان نزد خزانه افتتاح خواهد شد واریز کند.

اقای نوبخت افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز موظف شد با ضوابطی که دارد (توضیحات بیشتر آن در روز های آینده اعلام خواهد شد)، فهرستی از این 18 میلیون خانوار یا همان 60 میلیون نفر مورد نظر را آما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداختِ منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین به خانوارها

پرداختِ منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین به خانوارها